Trippelitripp!

Drar till strömsund nu!
hihi!

? Ena stunden leker livet och det känns helt jävla underbart. Sen skiter sig allt, och verkligen all skit kommer samtidigt. "/ Denna vecka har varit så konstig. trodde att den skulle vara underbar för den startade så jävlans bra men nejnej. man blev tydligen inte värd något längre!! Men int nog med det, jag fortsätter att göra om mina misstag som jag för länge sen trodde att jag hade lärt mig utav!! Men jag vill int va nere så jag gjorde det bästa av allt och löstedet, nyss va jag nästan glad igen.. Men jag råkade snoka runt här på BDB och fick ett och annat klart för mig "/ Du sa till mig att du ALDRIG har eller ska ragga på henne, jomen tjena mitt namn är carl-bertil !! Nu tänker jag sova !! welcome to my life !!
Nostalgi med en bild från hösten 2007! ;)

Tjarrrå!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Korneliusrita

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-07-22 @ 15:09:40
URL: http://korneliusrita.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0