2011-02-21

Oj vilken helg.
Haha, jag lever verkligen livet i repris.
Kan det inte hända något nytt? :)

Idag är första dagen på mitt nya liv ;) (hur länge det nu kommer att hålla). Ska försöka göra något vettigt om dagarna och ta hand om mig själv :)

Idag startade jag en diskmaskin sen gick jag till tvättstugan och startade några maskiner sen gick jag på gymmet tills maskinerna var klara och hem igen. Och nu lagar jag mat :D


Fina gymmet, gratis om man bor där ja bor ;) hihi.


haha en lapp på dörren in till gymmet/solarium/bastu.. checka datumet ;) 1998, det var ju nyss det.. ;) Betyder att det inte är det fräschaste stället men det duger fint! ;D

Och jag älskar att jävlas! Fast nu är jag egentligen bara snäll och ärlig.

hehe.
Tjollahopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snäll och ärlig = påhittig och irritersam, och borde spendera tid och energi på viktigare.

2011-02-22 @ 14:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0