Åre

Kom hem från åre för några timmar sen, var så trött så att jag somnade i 2 timmar nyss. Det var skönt men är lika trött nu som innan jag somna. Dessutom spelar våra grannar beyonce, ovanligt!!

Vi åkte som sagt ett liten tripp till Åre igår tills idag :)


Det var jätte mysiga hotellrum :) Pissigt väder men! :) Rutschekanan där borta var typ helgens roligaste ;)


Vi åt mat lite då och då :)


Sen bowla vi :) Vi badade ju även tidigare under dagen om ni inte förstog det från första bilden ;)


Detta skedde på kvällen :)
Det var bra uppträdanden och så men sen blev jag så less så jag gick och la mig! haha.


Det var bus i sängen under lördagen, helt plötsligt låg jag fast mellan 2 sängar^^

Imorse åt vi frukost sen for vi hem!
GÖTT.

Nu ska jag plugga!!
Så jag kanske blir på bättre humör nångång!! (:

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0