Poängjakten

I torsdags var det dags för studenternas poängjakt!

(ja jag vet jag är hamnar lite efter i dagarna)

Men i alla fall, klassens tema var Lila! :)


Min lila outfit! :)


En del av klassen :)

Vi skulle hämta en dalmatin! Sessan fick ställa upp med att klä ut sig :p


Det kördes bilar och det sprang studenter överallt! :p


Sen blev det party resten av kvällen!

Jag och esteter :o haha! Jag gillar dom ja :D

tjeeennna!

nykterister!! :)

dansa på bordet! :)

Det blev en härlig kväll! :)
Mindre härlig dagen efter dock! ;)

Vi kom även 9a av 14. Inte så jäla bra det inte! haha. Men men vi kom ju inte sist i alla fall! Så på studentdagen går våran klass alltså ut som 9a från skolan! :)

Idag är det söndag!
ÄÄÄÄccckligt nära nuuu! :|

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0