Meningslöst babbel (:

Tittade nyss runt på facebook, jag älskar facebook just att man kan snoka runt och hålla koll på folk. Jag hatar även facebook, just för att jag får veta vad som händer. Vissa saker kanske man inte vill veta.

Tänk om..
Ja tänk om man skulle ta bort sin facebook, ta bort alla sina sidor på internet. Bara försvinna, förstå vad skönt? Man skulle verkligen inte behöva bry sig.

Just nu känns allt så smått meningslöst, visst allt löser sig tillslut. Men just nu står allting still, vad kommer hända härnäst?

Jag är nöjd över hur jag har det nu och jag är egentligen glad. Det jag oroar mig är framåt, vad gör jag i höst? Hur ska jag hinna/ha råd och åka till ström. Hur ska jag göra det och hur ska jag lösa det och vill jag det? Så mycket frågor i huvudet nu.

Ge mig ett fast jobb till hösten så kanske det löser sig självt sen, men tills dess då?

Aja, ska sluta babbla.
Ska fixa mitt CV och söka massa jobb nu istället.


Snodde bilden av jojjo, småpluttisar.
Tagen i ettan, jag vill gå i ettan IGEN. Tänk om jag hade den tryggheten att jag visste att jag skulle åka upp till strömsund igen och träffa alla och fortsätta gå i skolan som alla andra år.

Kommentarer
Postat av: jojjo

Man vill verkligen tillbaka till ettan.. :)

2010-07-20 @ 19:57:51
Postat av: Serena

Åh, den där bilden måste man verkligen älska.. Vilka underbara minnen alltså!



Menar du att du inte ska vara städtant resten av ditt liv? :P

2010-07-21 @ 17:33:31
URL: http://serre.blogg.se/
Postat av: Serena

hahahahahahahha... Rolig du..

Nej man jag har ju faktiskt inte tid att åka in till stan och handla eftersom att jag har jobb du vet.. säger vi iaf ;)

2010-07-21 @ 17:43:11
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0