Lördag

Vet inte vad jag ska skriva. Vet inte hur jag ska börja. Det händer så mycket, ska jag skratta eller gråta?

Igår var det stress stress och stress. I Skolan avslutade jag 2 kurser, skönt!
Sen följde jag med emelie till frissan, hon färgade håret och klippte sig. NICE :D
Fast det tog över 2 timmar.. Så våran planering sprack lite så det blev hem och snabb städa och göra sig i ordning och laga middag och duka osv.. Sen kom tjejgänget! :D


<3

Efter vi ätit middag blev det tårta som louise hade bakat i smyg till emelie ;) Hon fyller ju 19 imorrn :) Det var busigt.

Efter allt ätande började folk att ramla in :) Bjuder på lite blandade bilder!




Det var liiite svårt att ta sig fram i hallen ^^

spelade ett frågespel :)

soffan fast vid senare tillfälle :p

dansa!!

En kändis!! :D haha! (vit tröja var med i talang 09?) liiite ballt! ;) Johannes i svart fyllde även 18 denna dag så Grattis till han :D

Lite häng i köket :p

SÖTT! haha ;)

Mot hörnet. Lite häftig bild ;)

Det var lite bilder från fredagkvälle, riktig nice kväll! :D
Kom hem vid 12 imorse ;) Det ni, den kan ni klura på!

Tänker inte tråka ut er med mer text nu :p
Serena och peter kom nyss hem med pizza, undra om man ska tigga lite? ;)
Jag vill ut och göra något kul just nu!!

Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: jossan

talang nissen vem är de?`;O



ni har ju roligt utan mig, får ni de?



2010-01-26 @ 22:44:39
URL: http://glaajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0