En meningslös rubrik.

Idag har jag varit rätt effektiv.
Vaknade tidigt :)
Tog med Louise på en promenad sen en fika på ica :) Och en timme i skjuthallen. Sköt helt okej, håller på och tränar hur jag ska tänka under en tävling. Det börjar ge sig nu :) Fast inte mitt ryggont.. Men jag överlever nog! :)

Tog en bild igår när jag och Louise kom tillbaka in till ström från ok.

Hm? HAHA. :D

Dagen blir nu lugn och ikväll ska jag på New moon med Marcus! :)

Och imorgon börjar mitt sköna schema gälla!

Massa sova och massa korta dagar! Och jätte få lektioner. SKÖNT! :)

Nu ska jag fortsätta pilla på designen här, min dator hänger sig hela tiden så det tar sån tid!

Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0