29 september

Började dagen med att väcka min arm som SOV, haha fick lyfta den och väcka den :p haha. aja det var väl inte så spännande men ändå nu vet ni, min blogg är inte heller så spännande och ändå så läser ni? ja ni fattar;)


Sådär såg jag ut idag :) Se hur kort mitt hår är :o ahu.. Men det är fint ändå :D

Gick till skolan strax före 10 och började med att ha studentkommite möte, planerade för 250 dagars på måndag. Så alla studenter på hjalmar som läser detta, bli medlem i studenter 2010 på hjalmar strömerskolan på facebook! ;D Detta året kommer bli kanon om alla är med och hjälper till :D

Sen följde jag med Louise till tandläkaren och lyssnade när hon fick skäll xD Lite skrattretande vare kan jag säga, fick sitta och försöka hålla mig för skratt :p

Tillbaks till skolan för lunch sen på religon som var min enda lektion, vi fick tillbaka våra prov. och OJ säger jag bara, jag är ingen pluggis så därför måste jag skryta med en bild :D


KORS I HELA TAKET säger jag bara. :'D
hur fan lyckades jag egentligen? äh, erik måste älska mig ;D
Det är nog mitt första MVG på prov i gymnasiet tror jag :p

På skytteträningen hade jag ont, det var varmt och alldeles för många tankar snurra runt i huvudet mitt. Men annars gick det väl skapligt.

Fysen idag var bajs skidstugen, rena fyspasset att ens ta sig dit! :p väl där så körde jag och Louise inte så seriöst men vi fick ändå bra träning :)

Nu sitter jag här intorkad i svett, mums mysigt va? ;)
Ska snart hoppa in i duschen sen får man se vad kvällen väntar :)
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0