21.26

Undra varför man är så fruktansvärt mätt och spyfärdig när man kommer hem från Serena jämt? xD

Vi bakade paj och gjorde skumma maränger :p höhö, jag blev så mätt så jag åt ju inga kakor? :/ haha men drack Serenas goda blåbärs te! :D Sen härjade vi massa som vanligt och busade med tok katterna ;)

Svammel svammel, det är jag bra på!


Jag är även duktig på att ta ego bilder! ;)

Nu är jag ruskigt trött så nu ska jag alldeles strax hoppa i säng.
Imorrn blire skola sen raka vägen till stan! :D Så nej jag är inte lat när jag tar bilen till skolan imorrn :p
Så morgondagen kommer förhoppningsvis gå fort, så det blir fredag någongång! :)<3

LYCKA TILL MIN VÄN IMORGON!
Jag vill alltid ditt bästa, hoppas du vet det<3


Seeyaaa!
bye.
PUSS!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0