18.03

nuså, äntligen ikapp med dagarna i bloggen så nu kan jag skriva om vad jag gjort idag och inte igår eller någon annan dag :p jaja ni fattar!

Idag ringde klockan vid 11. Då var jag bokstavligen död! Men det var bara att hoppa upp ur sängen och göra sig iordning för klockan 12.00 skulle jag vara nere i skyttehallen :)


Vi flyttade alla skåp och bord till ena sidan och vevade in alla snören till taveltransportörerna och plockade undan massa små plock som låg överallt. Imorrn kommer det målare och ska måla golvet :D Och om vi inte blir för många imorrn så ska jag hjälpa till och måla skåpen :)

Så denna vecka blire typ ingen träning. Det känns faktiskt skönt för då kan man plugga och ta ikapp. Med både skolarbete och sig själv!

Min hjärna är på högarbete nu. Bara snurrar tusen tankar! Försöker förstå mig på människor men jag blir inge klokare. Sen ska jag försöka förstå mig själv också? jaja det löser sig väl, jag strular väl till det med något så blir allting löst som vanligt.. Synd att det aldrig blir åt det positiva hållet då men.

Nej nu ska jag sluta sitta här och skriva meningslös text!
Nu ska jag städa sen plugga! åhh så roligt va?!
hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0