13.28

tjoho, nu sitter jag vid Louise dator hemma hos henne:)
Hon pratar i telefon så jag passar på att sitta här och skriva något onödigt :p

Igår kom vi hem till Örebro, woho! Körde lite bil i storstaden och så ;) Vi hann även med en kort shoppingrunda på marieberg :) Åt en jätte god kebad tallrik där också ;)

Skönt att sova en natt hemma i sin säng iaf!

Åkte hit till Louise imorse och nu ska vi fixa lite och äta mat och så för vid 5 ska vi fara neråt till Kristianstad ;)

Men en bra uppdatering med bilder osv kommer när jag är i strömsund igen! :D
Hare bra! Och sakna mig inte för mycket ;)
pusshej.

Kommentarer
Postat av: Kanske din mor

Ha ha ha ha ha ha.... Jag hoppas INNERLIGT att ni inte tänker ta er tillbaka till Kristinehamn!!!! DEN orten ligger här ca 6 mil från ditt andra hem Örebro. Jag tror att ni skulle till Kristianstad där dom pratar, ja du vet, SKÅNSKA inte VÄRMLÄNDSKA!

Lycka till nu båda två!

Kram kram

2009-09-10 @ 22:46:31
Postat av: emelielindell

Jag längtar till vår raggarunda !! ;)

2009-09-11 @ 15:49:35
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0