Gäddede

Sitter nu i serenas pappas lägenhet, han är typ aldrig hemma så därför bor jag här nu :)
skönt att vara ensam, att vara ensam på sitt rum på sörgård är inte samma sak!

traska runt i en egen lägenhet, känner mig redan som hemma faktiskt men det gör jag oftast vart jag än kommer så :) tänk friheten att gå på toa med öppen dörr.. Herregud detta är verkligen livet! :D

Det var lite små drygt att åka buss i 2 timmar men det gick ganska fort ändå faktiskt :) När jag kom fram skulle serena möta mig men hon var inte där.. För hon och emelie hade gömt sig, dom busarna ;) Jag och Serena gick iaf hem till Peter och lagade mat :) Det var riktigt smarrigt, tack serena även fast du läser detta om en vecka för du ligger så låångt efter i din bloggkoll ;) Mohahah.

Drack också årets första julmust idag!

eller ja om vi nu ska vara så jävla noga som vid matbordet, HÖSTENS första julmust ;)

Ikväll blire nog lite datasittande och kika tv, lite allmänt mys sådär.
Börjar strax efter 9 imorrn. Lät som det inte fanns så mycket att göra imorrn så det blir nog trevligt hehe.

Det är bara måndag och jag saknar redan min älskling.

Hittade en busig bild på min gröna gubbe ;) <3

nehe jaha nu ska jag börja mitt tvtittande.
pusshej.

Kommentarer
Postat av: Din gröna gubbe

klaga inte :P jag åker buss 14 timmar i veckan ;)

2009-10-12 @ 21:32:30
Postat av: emelie -

Rebecha, vi har mycket att prata om sen när du kommer hem !!! :)

2009-10-12 @ 22:10:24
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0