Onsdag 25 november

Nu har jag bråkat färdigt med min sega dator och sega internet på sörgård, så nu ska jag försöka skriva ett inlägg här igen som jag försökte med för några timmar sen men då utan resultat.. Hoppas de vill samarbeta nu! :)

Idag gick jag och la mig vid 3 och gick upp halv 8 och var i skolan hela dagen, sjukt stolt över mig själv ;)

Igår var jag ute och firade 200 dagars, visserligen är 200 dagar länge men det ska börjas i tid :) hehe. Temat var tecknade figurer, jag var pocahontas fast jag var inge lik xD men shit the same! Jag är nog inte ensam om att säga att vi studenter som var ute hade grymt kul!? :D

Jag har inga bilder från varken Louise eller Beccis kamera.. Men de kanske kommer senare :) Kan bjuda på några från min mobil :p


Pocahontas ;)


En svamp och bilen i cars ;)


Ninja :p


Skål!! :D


Rödluvan, bubblan (powerpuff pingla), svamp och johan :p


pinoccio (?) :D


På väg hem! :)

Jag hade inte min mobil när jag var inne på hörnet.. Men det var nästan 90 pers där och de flesta var utklädda, skit skoj!! :D

 


pocahontas fann en keps, hm har jag en svamp i bakgrunden tro? ;)

Tyvärr fann jag inte john smith ;)

När vi kom hem till flickorna inatt så åt vi massa maaaat, hur gott som helst!!! :D Och imorse var det bara upp och hoppa..

Och läsa bibeln i 100 min på religionen (y)

GÄÄÄÄÄÄSP!

Hämtade våran lilla spargris till studentkassan som folk fick lägga i pengar igår, lite grann blev det iaf..

pengar och en kondom ;) haha.

Usch, visst börjar detta inlägg bli liiite för långt nu?
Inatt under mitt firande så hade nog inte min syster lika roligt alla stunder ;)
Blev nämlligen moster åt lilla timothy inatt :)

:) <3

Nej nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng.. Just, plugge liiite först.
God natt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men herreguud vilken söt plutt:)

2009-12-06 @ 18:03:01
URL: http://elllooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0