FREDAG, äntligen!

Äntligen äre fredag. Med blandade känslor! :/

Men jag känner att jag inte orkar bry mig. Man ska leva på kärleken, kärleken får en att vara stark och att orka. Kärleken övervinner allt! Kärleken har verkligen makt! När man inte får någon kärlek av speciella personer så orkar man inte längre kämpa, man är inte lika stark! Idag och några flera dagar framåt kommer jag vara svag, något jag absolut inte kan påverka.. Endast du! Men det är nästan försent! Med allt..

Ikväll äre beccis 18års fest ;) en vecka för tidigt! :p haha. Men det kommer bli sååå nice, hoppas jag! Vet ju att det kommer sluta i kaos ändå, vi bor ju trots allt i Ström..


Jag gjorde lite reklam på skolan igår^^

Nej nu har jag inte tid att sitta här.
Duscha och packa och fixa!
Sen middag och följa med Louise när hon ska städa i skyttehallen sen iväg till ringarna för att fixa oss! :)

Pusshej

Och nej, ni behöver inte bry er vad jag gör för val. Ni har ingen aning om vad som har hänt. Jag gör exakt vad jag vill ikväll hur fel ni än kanske skulle tycka det är..

Ikväll ska jag glömma mina bekymmer och ha kul med mina vänner! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blä

2009-11-06 @ 20:30:06
Postat av: Anonym

"Jag gör exakt vad jag vill ikväll hur fel ni än kanske skulle tycka det är.." , så du ska göra nåt fast ni är tillsammans eller...?

2009-11-06 @ 21:24:51
Postat av: Erika

<3 De va kul! :)

2009-11-07 @ 16:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0