17 november

Haft fullt upp idag :)

Mys outfit today!

och Serena är såå söt, haha! Hon bara, vad annorlunda du ser ut idag och var tyst ett tag och granskade mig.. AAa du har borstat håret ;) haha. Det var ju sant :p

Skola, hade en lektion gjorde inge vettigt.. Gjorde det ikväll istället! :)
Sen skytte som gick helt okej:)

Efter skyttet var det innebandy med de norska skyttarna ;) Först spelade vi blandade lag sen hade vi landskamp :) Vi sverige vann med typ 7-1 :D Gjorde två mål, woho ;) Men det var riktigt kul att spela! :)

Upp till Sörgård och äta middag och konstantera att varmvattnet dött en gång för alla typ.. Tog mitt pick och pack och gick till serena och lånade hennes dusch, skulle ändå dit och plugga så :) Så ikväll har vi skrivit en hel uppsats och sen skickat in den till våran lärare, vi var duktiga men det tog tiiiiiid! :p

Nu är klockan alldeles för mycket.
God natt.

Kommentarer
Postat av: Jossan!

JAAA, jag tror de bli ström faktist ;)

2009-11-18 @ 09:53:10
URL: http://glaajossan.blogg.se/
Postat av: Jossan!

JAAA, jag tror de bli ström faktist ;)

2009-11-18 @ 09:53:15
URL: http://glaajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0