Sanningen

Jag hade lovat mig själv att aldrig skriva ett sånt här inlägg.
Men jag vet inte hur jag ska få ur mig detta annars.

Visst har vi alla lite små hemligheter?

Jag måste sluta tänka på allt annat. Jag måste från och med nu ENDAST tänka på skolan annars kommer jag fan få IG i allt!! Men hur lätt är det då? Man måste ju hänga med lite vad som händer..

"Det finns vissa drömmar som man inte kan nå,
och det finns vissa känslor som man inte kan förstå! "

Det är inge kul längre, visst jag tar inte åt mig men att bara veta tanken?

Och att känna sitt hjärta krossas om och om igen är fan ingen kul känsla. Att bli sviken av falska människor som påstår dom är ens vän, hur länge orkar man? hur många gånger måste man genomgå detta?  VARFÖR KAN MAN INTE BESTÄMMA ÖVER SINA KÄNSLOR?

-

Kunde jag bestämma över mina känslor skulle jag inte ha kvar några känslor för dig, men ändå rinner det en tår.. Fast det är säkert ett halvårs sen.. 

Livet är fruktansvärt orättvist!
En hel vecka ska jag klara mig nu! Det ska gå!!
Sen sommarlov då ska jag ha så jäklans kul och glömma alla bekymmer, det kan ni ge er på!! :)

Låt inte utsidan lura er.
nu ska jag plugga!
jippi.

Imorgon är en dag närmre till nästa vecka!<3

Tack Louise för att jag blev så snygg i håret! :)<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag finns för dig alltid <3

Vsg, det var bara trevligt! :)

2009-06-01 @ 23:34:58
URL: http://tankarblirtilltext.blogg.se/
Postat av: Serena

<3

2009-06-01 @ 23:54:28
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0