God morgon (:

Hehe sova måste vara livet?? :) Sovit en timme nu, vaknade av att tvättmaskinen var klar!!

Jobbet idag var riktigt seegt! HUA. Blev inte alls ledsen när Jessica ringde och sa att vi skulle åka hem :D

Åkte en sväng till Gyttorp, första gången jag har varit med om att bussen varit såå sen? Var typ 10 sen eller nå, tycker att bussen alltid brukar vara i tid här ju! jag var nästan påväg att vända och gå hem ju! :p

min buss är blååååå vilken färg är din? :D

Vaktade världens sötaste Wille idag!

När jag hade fått wille att sova gick jag hem till Emelie och prata skit och fick mat!! :D (ja wille var hemma hos sin mamma då) Det var trevligt. När jag gick därifrån sedan så kom Emelie springandes efter mig för att hon saknade mig så mycket :D haha om det nu skulle varit så väl ;) jag hade bara glömt mina nycklar! :p

Jobbig dag från min synvinkel! ;)
haha.
snart ska man ju gå och sova igen!
Men tack SOLEN för att du finns!

Vad händer på midsommar? :)
hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag SAKNAR dig :(

2009-06-16 @ 21:06:51
URL: http://metrobloggen.se/emelielindell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0