Förrvirrad

hej bloggen!

HAHA jag var bara tvungen att skriva så. Haha nu sitter jag och skrattar åt mig själv. Aja skitsamma nu till något annat mina vänner :) Jag ska nog sluta titta på min statistik för mina besökare pendlar verkligen upp och ner, vissa dagar har jag knappt någon som läser och rätt som det är har jag massvis av läsare! hmm. Mysko, det måste väl vara att folk tycker jag är mer intressant så där typ varannan dag ;)

Tänk om man visste hur vissa personer tänkte? Då kanske man skulle vara gladare för då kanske allt inte är så illa som man tror? :) Jag tror en sak, men jag har ju gett upp! Så jag tänker inte hoppas. Men jag skulle vilja läsa en pojks tankar.. För att kunna veta.. Det skulle underlätta så mycket! :) Men det kanske är så det ska vara, vi tjejer ska inte förstå oss på pojkar? Japp nu ger vi upp detta också tycker jag, man blir ju bara kocko i huvudet ju! :)

Vet ni vad? Nu ska jag gå och panta burkar bara för att ha något att göra, sen ska jag nog städa mitt rum. Duktiga jag! :)
(Om jag inte somnar som nyss då jag också tänkte göra det.. )


" jag såg en gråsugga då tänkte jag på dig! :)" TACK LOUISE! xD <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Hihi xD **

2009-06-23 @ 20:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0