sanningen

hej jag heter rebecha och jag blir aldrig nöjd! Usch det känns verkligen som att det hela tiden saknas något även fast jag redan har det bästa!!! 

usch! Jag hatar verkligen att jag är så lättirriterad! Ibland känns det som om att minsta lilla grej kan få min värld att rasa samman!! HUA. Jag kan inte vara normal någonstans! Jag vill fortfarande radera vissa saker i minnet, kommer det inte en sådan uppfinning snart?? 

GE MIG TORSDAG OCH UNGERN !
Åka bort, jag tänker inte svara på nåra sms (om telefon nu funkar) och jag ska inte sitta vi datorn! Härliga dagar kommer det bli, vara långt borta och slippa bry sig om små jävla skit saker!!!!

Låt mig vara, flytta härifrån eller nå! det är ditt fel!!!!

Längtar till bättre tider! jag vill framåt :)

Skönt att jag har dom bästa vännerna och bästa pojkvän, puss på er ni är mer värda än guld<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0