onsdag

Spelade innebandy med louise och dom 16 pojkarna tror jag det va ;) Och det var lika kul som vanligt ;) Men är rädd att jag får träningsvärk imorrn, men hoppas inte :p

Ikväll har jag varit i mitt andra hem med serena, louise, emelie, koffe, my, fredrik och marcus :) Vi åt kladdkaka och var allmänt flumm! ;) Det var en mysig kväll och pojkarna fick genomlida ett avsnitt av top model ;) tihi på dom!

imorrn, 08.00. byebye strömsund.
20.20, byebye arlanda
22.30, hej Ungern!

Min och emelies maskeradfest blir nog flyttad till den 31 jan. Det bir bra det med :)

Nu ska jag nog försöka sova, dessutom helt ensam för första gången sen torsdags :/ 
puss på er alla.
Sköt om er och visa att ni bryr er om era nära och kära!
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0