Lördagen

Igår kväll gick jag och louise hem till emelies och serenas nya lya ;) Tjoho, det kommer bli tok fint där snart! :) Vi var där ett tag och gjorde oss iordning och så. Sen gick vi till serres gamla och packa ihop lite saker som dom skulle hämta senare.

Resten av kvällen spenderade vi hos styve med massa folk! :) Det var trevligt faktiskt. Det var väldigt skrattretande till och med!! Men en kanon kväll hade jag i alla fall. Även fast den hade kunnat varit väldigt mycket bättre.

Klockan var väl strax efter tolv då jag louise och fredrik bestämde oss för att gå hem och sova, hade vi stannat kvar vet man ju aldrig vad som kunnat hända! Jag var så förbannat arg så jag visste inte vad jag skulle ta mig till!! ÅH!! Fast arg var vi nog alla 3...

Nu ska jag hoppa in i duschen sen hjälpa till att flytta serena, och beccis tror jag också skulle flytta in idag, jaja vi får väl se!

Mina närmaste är dom allra bästa!! <3
pusshej

jag kände inget när jag såg dig! äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0