Lördag

wiiiiiiiie, serena ringde nyss!! Hon och emelie och beccis ska flytta in i lägenheten ikväll!!! :D Jag är så glad för deras skull!!! :D Nya hänget blir nu på ringarna skulle jag tro! åh jag är så glad för deras skull!! :D :D

Jag och louise var nyss på gymmet, grymt skönt! fast kunde inte träna magen för jag har fortfarande träningsvärk sen sist xD Så nu ska jag väl försöka ta mig in i duschen sen kanske till serena och dom och hjälpa att flytta lite ;)

Igår hade vi filmkväll hos serena.. jag, louise, emelie och fredrik. det blev bara 2 filmer men xD Sen var jag louise och fredrik så trötta så vi gick hem och sov! :p

hoppas allting kommer kännas bättre snart..

På torsdag åker vi till ungern!!!! :D
Om 12 dagar fylller jag 18!! :D

Gla barn ^^)
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0