Imorrn^^

Ja imorrn är det sista dagen i sävsjö och imorrn blir det vidare upp mot allvaret igen ;p

Swedish cup dag 2,
Idag gick det bättre än igår resultat mässigt, men det viktigaste var att det kändes jätte mycket bättre än igår :) Tabba mig rejält på dom 5 första skotten tyvärr, tappa 6p då!! Men annars blev jag skapligt nöjd! :) Gick bättre för dom flesta idag tror jag, patrik tog silver idag duktiga han! :)

Jag börjar få ångest för onsdagen för att börja skolan igen, usch ligger verkligen efter i massa :/ Men jag kan ju alltid berätta för min engelska lärare att jag umgåts med 1 och en halv amerikan i några dagar nu och fått lyssna på engelska.. Haha har jag tur så kanske jag slipper lämna in 2 uppsatser och en redovisning då (a) haha NOT!!!  Har även samhälles redovisning och en inlämnings uppgift i idrott att bli klar med innan denna vecka är slut, åh vad roligt det ska bli att börja i skolan igen!!!

Ikväll har jag ätit friterad annanas :)<3
Annanas är livet! :)

Jaja nu är jag trötttrött. Blir sova tidigt ikväll med, imorrn ska man ju försöka sova så mycker som möjligt på en buss! :p

Ciao!
SAKNAR<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0