1 Januari

Grattis Hanna som fyller 18 år idag! :D


Denna dag påminner mig om 1 maj-08 haha, mår ungefär lika bra idag som då (y) Men igår dagen var KANON :D Jag, emelie och camilla träffades och åkte buss till fjugesta där vi förfesta med några flickor till, riktigt trevligt! ;) Sen tog vi bussen till Lanna där det var fest för fullt, urkul! ;D Runt halv tolv begav vi oss till bussen med folket och åkte in till örebro, det nya året firades på bussen ;) Väl inne så var det GRYMT mycket folk överallt! :D skojskojskoj, trevligaste mötet gjorde jag och emelie när vi gick mot resecentrum ;) haha! Helt Godkänd kväll :)<3

Idag har hela släkten varit här, det var väl helt okej.

Imorrn kommer emelie till mig :) sen ska jag vara barnvakt åt gullungen! ;D

Jag saknar massa i ström!!
Framför allt min fredrik! <3

pusshej

Kommentarer
Postat av: Serena

Men lilla nyfikna flicka, du kan väl hålla dig tills vi är i ström igen? ;)

2009-01-02 @ 09:06:55
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0