Upp och ner

Förstår inte varför jag tvekar. Nu fick jag en sådan stolt känsla! Jag förstår inte mina dumma tankar jag hade igår kväll. Allt är underbart och det är så här jag vill ha det! Nu har jag äntligen förstått, tack Rebecha! Äntligen! :)

Sånna där tankar som jag har i huvudet hela dagarna som ingen annan förstår!? :p Men jag vill bara säga er att allt är underbart just nu, puss på det!<3 Bästaste vännerna och bästaste pojke!<3 och ig i svenska? xD haha.

Imorse hoppade jag över spanskan, hade antagligen vikarie igen och orka verkligen inte sitta där och inget göra! Så låg och drog mig länge i sängen istället :) Sen har jag haft natur och idrott (dans).

Nu ska jag fixa lite sen ska jag nog gå ner till skyttehallen för att skjuta både 10m och 50m.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0