Ge inte upp

Vaknade bredvid mys imorse<3
Vet inte om jag vågar sova med folk på dom närmaste dagarna..
Har pratat i sömnen i två nätter i rad ;p
"130" och " Nej jag är inte alkoholist jag är nykterist"
hahah, vad säger jag nästa gång? xD

Det känns så jäklans rätt, du är ju faktiskt min vän och ingen kan hindra mig från att stötta dig. Men på nå sätt känns det så fel! Jag är samtidigt så rädd. Mina känslor är inte att lita på har jag lärt mig! Ska jag verkligen våga chansa och kanske förstöra allt jag jobbat upp till nu? Näe fan det, tänker inte förstöra allt igen. Denna gång ska jag vara starkare.. Jag ska klara mig ur det här och få ett positivt slut för alla! :) Jag kanske helt enkelt för snäll eller så är det bara för att jag inte kan släppa taget..

När jag kom hem imorse hade jag ont i magen så somnade i min säng och hoppade över skolan. Skönt att få sova ut.. Även fast jag vakna av sms varje timme.. Nu har jag upptäckt att det är fint väder ute så ska nog ta mig ut på en promenad, kanske kameran får följa med :)

Det är för mycket begärt. Att inte ha några bekymmer! Att man alltid ska hitta nå fel och oroa sig för någonting bara för att.. 

ciao.
Lämna mig inte!
Men sluta ta mig för givet, vissa dagar verkar ni skita i mig totalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0