Sanningen..

Trodde aldrig att jag skulle gråta över dig.
Men jag kan inte hjälpa att tårarna rinner..

Jag hatar att inte veta..
Jag vill ha koll på läget..
Jag vet inte om du håller dig undan med flit?

Får jag inte veta sanningen, tänker jag alltid det värsta..
och tror på det..

jag kommer somna med blöta kinder.. Om jag somnar!
</3


Jag vill inte vara ensam hemma..
Jag vill vara i ström.. Där vet jag att jag alltid har en vän nära..
Mina fiskar SKITER i om jag gråter..

Jag gråter inte för att jag är ledsen, inte för att jag känner mig värdelös, inte för att jag känner mig ensam jag gråter för att jag är rädd.. Jag är rädd för sanningen!

Livet är inte en dans på roser.. 

Kommentarer
Postat av: Serena

Finns här för dig gumman <3

2009-04-12 @ 21:14:46
URL: http://serre.blogg.se/
Postat av: Louise

Dom fick de som blev över.. som vi kom fram till.. Jag finns ett telefon samtal bort. På torsdag ska vi ha mysigt!! <3

2009-04-13 @ 14:22:55
URL: http://tankarblirtilltext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0