Fredag

Efter igår kväll/natt så är jag skapligt trött nu kan jag säga :)
Jag och Serre hade väldigt busiga saker för oss under kvällen..
Vi somnade strax efter 3 helt utslagna i hennes säng.

Tog mig även igenom skoldagen fast tröttheten plågade mig :p
Lektionerna gick faktiskt på nå sätt ganska fort idag, det var bra :)

Har nyss städat mitt rum grundligt det vill säga att jag har dammat och torkat och dammsugit :)
Duktig jag känner mig.
Och nu ser jag även att tvättmaskin väntar..

Vet fortfarande inte vad jag vill, vad jag får. Eller helt enkelt vad jag vågar.
Orkar inte svika någon eller få någon att må dåligt. Vågar inte chansa
för jag vet fortfarande inte vart jag har dig.
Varför får vi inte veta något nu?
Det har ju gått 2 veckor till nu..

Kvällen blir lugn. Hemma på sörgård hela kvällen antagligen.
Lite film, kanske plugga lite grann även.


Livet förvirrar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0