Torsdag

min första tanke när jag vakna imorse va, skriva IG på samhälle provet eller sova ett tag till?
Jag valde det sist nämnda :)
Så gick till skolan på halva geografin sen på utbildning på folkan med emma :)
haha hände en otroligt rolig sak på geografin, en vilsen människa kom in och
kom efter ett bra tag på att hon var i fel klass rum xD kulkul. jag hade skämts ihjäl!

Och nu sitter jag här och snorar, haha blir nog aldrig frisk.
Men har nog smittat älsklingen min, men men :p

Och mamma ringde idag och sa att vi hade fått lägenhet i örebro :D
Happy me!!!
Så på höstlovet blire att flytta :D
Rakt in i gnällbältet! haha.

Kanske ska ta och byta om lite till fysen.
2 varv på rotnäset GRETT :D
Och ikväll blire skytte :)<3


Kommentarer
Postat av: Random läsare

Stå på dig, tjejen! Bry dig inte om dom små horungarna som är avis på dig och din pojkvän. Det är ju bara så uppenbart att dom är det. Du verkar vara en stark tjej och jag hoppas att du orkar med deras skitsnack ett tag till tills dom ger sig.



Till er som kommenterar skitsaker: Jag fattar bara inte hur ni orkar?! Kan ni inte bara låta dessa två vara?? Tror ni att ni gör någon nytta i att lägga er i?? Bara för att ni har ett patetiskt liv betyder inte det att ni har rätt att förpesta någon annans. Idioter!

2008-10-09 @ 15:46:37
Postat av: minna

bra fantasi ramis..... du kunde inte ha valt ett annat namn än random läsare????? fel att erkäna att du inte klarar av att inte kommentera då vi skriver.....

2008-10-09 @ 16:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0