Östersund

Var i Östersund idag med Louise, Serena, Emelie och våran bilförare koffe :) Det var väldans trevligt, läs mer på serre.blogg.se :D Vi träffade även andra strömsunds folk.. Och dom har faktiskt djur på djur magasinet xD

När vi kom hem var vi hos serena och började att färga håret på varandra och massa grejs samtidigt vi tittade på idol. Vi trodde tyvärr att Robin skulle åka ut och det gjorde han ju också :/ Nu vill jag se Alice som vinnare! :D När jag hade färgat färdigt mitt hår gav jag en sax till louise så hon gjode en liten ny frilla på mig, nice! ;)

Nu är klockan alldeles för mycket och jag ska nog sova. Ska ju upp och skjuta tävling imorrn och jag hoppas verkligen att det går bra :)

Jätte trevlig och rolig dag! :D <3
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0