Torsdag

Idag är det äntligen torsdag, det betyder att det är fredag imorgon. Jag som har "haft" fredag varje dag.. men snart så ska man få njuta av helg! :)
 
Förra helgen var jag på boda borg för första gången på evigheter! Det var sjukt kul :) Måste göras oftare! På kvällen blev det kalas :)
 
 
 
I måndags var vi iväg och kollade på en hårig bebis, nästa helg får vi hämta hem henne! :) wiiie.
 
Så i helgen ska vi åka och handla allt som behövs för att hon ska trivas hos oss ♥
 
I tisdags var jag nästan på operation, kom så långt att få snygg outfit, nål i handen och fick svälta 4 timmar! Sen fick jag åka hem... blääää. Ingen större operation jag ska göra med det tar sån jävla tid, fattar inte vad som är så svårt?? aja..
Så tisdagens outfit såg ut såhär! ;)
 
Idag har jag varit igång sen 10, gym plus solning sen tvätta :) Hann även iväg till lillänge för små shopping med serena :) Nu ligger jag i sängen (för det är sol och varmt i soffan) och tänkte ta en powernap så jag orkar jobba till 23.
 
Blev en liten uppdatering i alla fall ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0