första 2013

Min uppdatering suger lite grann.. men bara lite! ;)
 
Sist var det december och 2012, nu är det januari 2013. Känns som att detta år kommer att bli grymt! Har mycket roliga planer på G :)
 
Lite bilder från senaste veckorna :)
 
Julafton vaknade jag upp hos hjärtat!
Resten av dagen var jag och myste med Sassa och Pia, den var en bra julafton :) ♥

Ulla fick också vara med :)
(Hon är faktiskt här hos mig nu dessutom, mys!)
 
Nyår blev det inga bilder? Startade kvällen med käk på eastern, partaj i lugnvik och avslutades vid 12 slaget på Plaza! Det var ett riktigt bra slut på 2012.
 
Drog söderut för 3 dagars skyttetävling i Sävsjö, nöjd alla 3 dagar! Skönt att veta att man fortfarande kan :) Blev massa mys med mamma och lite syskon och några små :)
 
 
Lite morgonmys med Rambo innan hemfär norrut igen!
Borta bra men hemma bäst :)
 
Idag är jag ledig! Skönt, sen väntas det 12 dagars jobb.. :)
 
Har beställt nu mobil också, längtar tills den kommer nu i veckan. Kanske kan bli bättre uppdatering här då med lite roliga bilder :)
 
Nu ska jag slöa och kika på en film.
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0