Första dagen på veckan

Alltså jag läser miljoner bloggar varje dag (typ) men glömmer ändå att jag har en egen? Jaja, om 6 veckor kommer mitt liv att förändras, då ska jag bli bättre på att blogga! Lovar!

Förra måndagen hade vi personalfest med cuprum, sjukt kul! Hemlig bussresa (som man ändå nyfiket listade ut veckorna innan vart det skulle bli) startade 14.00 mot vemdalen. Självklart behövdes det färdkost som utdelades efter start. Framme i Vemdalen var vi på Huskey där det blev bowling, biljard och middag. Det var en rolig kvällsom slutades med sömn på bussen tillbaka till östersund.
 
Bjuder på en eller två bilder ;)
 
 
 
 
Och sista bilden här nedanför visar hur kul och roligt jag hade!
Var en trött hjälte.
Tack bästa arbetskamrater för en toppenkväll!! :) ♥
 
Annars har jag jobbat på, blev stoppad av polisen igår i företagsbilen :p Då har man tagit den oskulden då ;)
 
Vi höres snart igen!
Nu ska jag diska..
 
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0