A good feeling

Nystartad på jobbet.
Fick börja med ett eget kvällspass igårkväll, grymt kul.
Plus i kanten var väl att chefen nyss ringde och sa att jag var grym. Älskar när folk uppskattar och ser vad man gör. Detta kommer bli bra :)
 
Får veta schema på fredag, då blir det skift på veckodagarna sen har jag Cuprum varannan helg. Känns så grymt skönt att få koll på livet :) Nu är det bara ett gymkort kvar sen ska jag få in bra rutiner i mitt liv :)
 
Inatt fick jag låna Sassas bebis så har varit ute på långprommenad i det kyliga vädret med Serena :)
 
Ska bli duktig på att blogga nu.
Hänt mycket denna sommar :)
 
Just nu, jajust. Jag är ju mörkhårig nu ;)
 
Nu ska städa.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0