Jobbhelg på Q

Är det inte lite störande med dessa facebooksinlägg som syftar på "tyck synd om mig" ? Lika störande som dom som delar 20 sidor/bilder om dan och dom som skriver 10 inlägg varje dag, nu har jag ätit, nu ska jag gå ut osv.. 
 
Oj vad gnällig jag låter nu. Men det finns mycket småsaker som stör mig :p
 
Helgen bjuder på JOBB.
Peppad på att gå upp 06 imorgon...
 
Har tittat på massa nyårsklänningar från Nelly.com, den första är min favvo!
Vad tycker ni? :)
 
 
Nej nu blir det att betala räkningar sen sova.
Godnatt!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Erika

ÅåH! Jag tyckte oxå bäst om den första, eller den gröna :D

2012-11-24 @ 20:17:15
URL: http://enligterika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0