Torsdagen 10e maj, Östersund!

Klockan är bara snart 7, inte somna inte somna!

Varit en riktigt lång dag (för mig som är ovan) som började 8.00 imorse. Då började jag och Serena med ett besök hos besiktningen :)


Lilla röda faran gick tyvärr inte riktigt igenom.. :p

Sen blev det frukost hos mig och sen simning med sassa :)


Det visade sig sen att det var väldigt fint väder så jag följde med serena till skolan och solade lite innan hon hade föreläsning sen stannade jag även kvar mobbad och solade tills hon hade sin lilla rast :) 
2 timmar i lunchsolen mot en vägg, det tog!! Trodde dock min mage skulle komma ikapp Sassas men icke.. Färg fick jag i alla fall ;)

Kan ju inte sitta inne en sån här fin dag så det avslutade med middag i badhusparken :) Dock blev det lite kyligare men en sjukt mysig dag!! :)




Nu ska jag försöka hålla mig vaken en stund för imorgon måste jag sova ut så jag orkar jobbar kvällen/natten sen :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0