Rastlös tjej

Ni vet när det känns i hela kroppen att man är så rastlös och vill bara dra till hawaii eller nånstans bara för att leva livet. Där är jag nu. Rastlös till tusen. Känns som det är samma vanliga visa vecka in och vecka ut. Det positiva är väl att jag vet att det blir en förändring inom några veckor, då kommer jag att uppskatta att komma hem till östersund på helgerna och njuta. Men just nu, nja vet inte vad jag ska säga. Östersund är en väldigt liten stad, saker/personer man försökt undvika börjar sakta men säkert  börja smyga sig närmare. Nämner man någons namn då är det en kompis kompis eller pojkvän eller syster eller kusin eller ett ex.. haha ja ni fattar. Tror alla känner alla snart ja.. Jag längtar efter en förändring och jag vet att den kommer snart!

Sist jag kände såhär så flyttade jag 60 mil. haha.

Slänger in en låt som påminner mig om egentligen allt jag vill glömma! :)

GodNatt.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0