Det orangea!?

Ett orange brev landade i min brevlåda för första gången i mitt liv idag. Nu närmar sig pensionen med stormsteg ;) eller? :)

Lite kul att jag gjorde en sak idag.
Detta.

Gick över isen från frösön till Stan, första gången iår så kände att jag var tvungen att ta den vägen då jag gick hem :) Denna bild är tagen exakt 11.54.

Nu läste jag i tidningen
- Det blev ett hastigt slut på säsongen för Medvinden i år. Klockan 15.35 på tisdagen fann de ansvarig för gott att stäng isbanan.
- Nu ska ingen gå ut eller åka på sjön. Speciellt inte mellan Östersund och Frösön, säger Håkan Åvall.

Kändes ju säkert!! ;)

Måste bara säga att jag träffade några underbara grabbar ikväll, åh dom gjorde verkligen min kväll! ;D

Nej men hopp i sängen, imorgon ringer klockan tidigt igen!! :)
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0