Glöm inte bort att du är unik

Att jag tagit mig igenom denna dag med ont i magen, ont i halsen och snorig det är bra gjort! (ja, jag tycker synd om mig själv idag!)

Idag har jag haft "tur" nästan hela dagen! For ut till lite möbleraffärer med serena för att jag ville ha ett soffbord. Så soffbord var prio 1, tänkte även kika på utbudet av "rumsavdelare" och matta. Och vet ni vad? Jag fick med mig allt hem, hittade verkligen allt jag ville ha och fina priser på det! Nöjd tjej :)


Detta soffbord blev det i alla fall (nej orkade inte ta en bild själv), från mio :) Mitt är dock i lite ljusare träfärg.

Efter möblerköp och flyttstäd så är jag helt slut i huvud och kropp nu.
Så ett avsnitt av mitt älskade PLL sen sängen. (om jag inte somnar i soffan)

God natt.

Om ni undrade varför jag inte haft tur hela dagen var för att jag råkade slänga mina hemnycklar på något konstigt sätt så fick rota lite i soprummet! (y) Klantarsle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0