Ett steg framåt och två bakåt

Varför ska jag bry mig när ingen annan bryr sig?

Ni vet dom dagar man tappar orken och hoppet med livet, idag har jag en sån dag. När man försöker och försöker och är så nära att lyckas så faller man ner på ruta 1 igen. Känns rätt värdelöst när man kämpat så hårt. Egentligen vill jag bara lägga mig ner och gråta, men vad skulle det hjälpa? Ingenting så jag skiter i det. Men som sagt varför ska jag bry mig om ingen annan gör det.


Sliten tjej!
Fick jobba idag, sånt som måste göras för att överleva. Dock tråkigt och läskigt att stänga själv, för jag är ju inte ett dugg mörkrädd!?

Nu ska det sovas, lång och väldigt spännande helg kan jag tro att jag har framför mig.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: louise

Kram! <3

2012-01-27 @ 15:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0