Du är inte så smal som du tror.

God morgon, ligger fortfarande i sängen men vaknade ändå en timme innan klockan skulle ringa så det är skönt :)

Har jag berättat att mina arbetskamrater är underbara? Haha. Vilken kväll det var igår, hade man tagit åt sig hade det väl kallats mobbning ;) Själv ser jag det som en kul kväll på jobbet! :)

Så ska väl kliva upp och äta lite frukost sen ner på jobbet igen, laddar upp fö ett 13 timmars pass. GÖTT!

Bjussar på en bild från min senaste tågresa! (ett inlägg utan bilder är ju tråkigt!)

Uttråkad säkert?

PUSS

Kommentarer
Postat av: emelie

ja, exakt! :D fast det fattar inte puckona ;) ja, det måste vi absolut göra, var ju allt för länge sen!

2012-01-21 @ 16:13:46
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0