Söndagsångest en torsdag!

Varför ska man inte ha medflyt lite längre?
Nu blev det uppförsbacke igen, tror den är väldigt lång.. Nu går allting emot mig igen, som vanligt alltså :) Bara att kämpa på, jag vet vem jag är och vad jag går för!

Nej nu orkar jag inte mer! Jag ger upp!   vad vi ville få ut av detta? Är du seg eller.. Jag vill att du ska bry dig om mig! Du har inte brytt dig om mig på dom senaste 10 åren.. Jag har bara känt mig ivägen för dig.      Livet är riktigt jävla pissigt ibland! Jag vill inte prata om det men jag orkar inte gå runt och leka glad när jag är krossad på insidan!!
2008

Tycker om att sova i alla fall, då tar drömmarna mig tillbaka som om att allting hände igår. Dock en liten besvikelse när man vaknar ;)

Nu vill jag ha söndag!!! :) På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0