11 december

Jobba Jobba Jobba.. Det är det enda jag gör känns det som?
Men nu har det äntligen lugnat ner sig lite och en ledig helg väntar! Skönt.
 
Kör lite instagram bilder.
Från senaste veckan! :)
Efter en riktig jobbhelg så tog jag "helgmys" igår kväll istället.
 
Lördagmorgon i jobbilen. Jätte mysigt men svinkallt! :)
 
Personalmat någon natt. Köttgryta och Tårta ;) haha!
 
Måste dela med mig av ett youtubeklipp Jofa spelade in i helgen från Djbåset på Cuprum. Tycker att flytten har gått hur bra som hellst. Och gästerna, underbara. Premiär kvällen hade vi kö till stortorget och 1 timmes väntetid att komma in.. Den var vi inte beredd på! Den senaste helgen har vi även varit tvugna att öppna den fjärde baren tack vare trycket! Tack Östersund för att ni är med oss :)
 
Gick dock inte att bädda in klippet här. 
Men kika in på youtube via länken nedanför :)
 
Idag börjar jag inte förrän 19.00 så ska ta och städa undan lite här hemma och bara ta det lugnt :)
 
Är det bara jag som älskar julkalendern eller? :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt att det går så bra! Måste ju besöka er och se det med egna ögon inom en snar framtid :D

2012-12-12 @ 22:38:22
URL: http://enligterika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0