Tjabba tjena hallå!

Det är måndag och jag ligger hemma i min säng, det var några veckor sen det var sist.. Verkar som jobbet på vägen lider mot sitt slut. Väntar bara på att få köra ner firmabilen till örebro, lär bli under veckan.

Vad man ska hitta på nu om dagarna är som ett stort frågetecken.. Men det löser sig, det gör det alltid! :)

Tänkte bjuda på lite bilder från några dagar bakåt i tiden!


En vecka hade vi en omgjord brandbil som TMA bil (Lastbil). Sirenerna funkade fortfarande upptäckte jag och Ida när charlie skrämde skiten ur oss!


Vissa dagar har vi haft lite mindre för oss.. ;)
Som när det regnar för mycket!


Skanska pojkarna leker... Syns inte så väl så är tyst om vad dom gör ;)

Och ett annat skanska gäng roar sig.. Dessa kastade sten vattnet osv, mogna grabbar ;)

En av vägsträckorna vi varit på :)

En polisbil vid rödljuset som väntar på att bli lotsad av Ida ;)

Och så här ser det ut när man mestadels ligger borta och jobbar på veckorna, är bara hem och packar om och roar sig innan nästa jobbvecka :p Haha..

Det var lite jobbilder!
Nu ska jag nog kika på en film sen sova, lite wordfeud såklart också ;)

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0