Skor.

Drog ut alla mina skor från sina gömställen för att se vad jag egentligen har.
Man glömmer visst bort sina skor :p


18 par av mina skor, då är det dock 2 par träningskor också.

Sen har jag ett par stövlar hos Ida, och ett par jobbskor på jobbet.. Även mina innebandyskor och ett par "pissetofflor" som inte behövde vara med på bild ;)

Men nu till frågan, vart tusan är mina rosa studentpumps?!?! :o
Maaaamma?!
Har letat igenom hela min lägenhet.. BORTA.. :/

ooh nu blev jag sugen på att åka och köpa skor! :D

-UPPDATERING:
Upptäckte nyss att mina gladiatorsandaler är spårlöst borta också?! :o

Kommentarer
Postat av: Den du ropar på

Men du... JAG vet inte vart dina rosa pumps är... kanske låg de tillsammans med klänningen ?

Var är den vita klänningen förresten?

Har ju bara den lila hos Annichen....



Hmmm kolla när du är där nästa vecka.

2011-03-08 @ 21:31:06
Postat av: Serena

köp skor! :) Det har jag gjort.. de är påväg hem till mig nu ;)

2011-03-08 @ 22:43:53
URL: http://serre.blogg.se/
Postat av: Morsan

TYST Serena!

:P

2011-03-09 @ 06:21:44
Postat av: Emelie hon själv

Hahaha! Underbart, tänk när vi bodde fyra tjejer tillsammans? Det var mycket skor då också!

2011-03-09 @ 08:53:31
Postat av: emelie -

jag ska ge dig två råd, köp nya och sluta sup bort dina skor ;)

2011-03-11 @ 22:06:20
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0