Förra veckan..

Uppdaterade ju inte helt kanon förra veckan då jag var på äventyr så jag tänkte berätta för er nu vad jag hade för mig.

Nu blir det intressant ;)

Tisdag kväll tog jag tåget till stockholm, fick sällskap på tåget av Ida som jag kasta av vid Ånge :) Kom hem till mamma och då var det sova direkt :)

Onsdag så åkte jag och mamma till kista galleria för att shoppa lite, hittade en sjuuukt cool affär så jag tänkte bli rik nu! Köpte iaf ett par nya jeans på cubus :) Senare på kvällen tog jag bilen för att åka till syster.. Några mil kvar fick jag punkterin. KUUUL! :) haha. pinsamt. aja nu var det gjort i alla fall.

Torsdag vaknade jag hos syster men begav mig sedan till bror för att vara barnvakt åt wille hela dagen. Sjukt trött var jag kan jag tala om för er! Fick sen sällskap av emelie och vi åkte sen till Åsbro för att se lillebror spela innebandy och säga hej till pappa :) Sov hos emelie sen :)


Fredag vaknade jag och emelie alldeles för tidigt tack vare snön, var tvungen att gå upp och flytta bilen osv. Men vi somnade om sen i alla fall ;) Tillbringade dagen med emelie och skjutsade henne sen ut i skogen då jag skulle köra till eskilstuna. Hämtade upp mamma på station i eskilstuna sen blev det mest häng på hotellrummet efter att vi varit i skyttehallen och fixat :)

Lördag och söndag så var det JSM och SM, och dom resultaten har jag ju redan publicerat.. Var även på kalas och åt god mat under lördagkvällen! Söndag eftermiddag begav vi oss till stockholm igen :)

Måndag så tog jag och mamma en promenad från sumpan in till stan, det var trevligt. Tog en fika sen tunnelbanan hem igen. Lugn och skön dag :)
Japp var tvungen att ta kort! ;) haha

Tisdag så var det tidig morgon då jag skulle iväg med tåget upp till östersund igen, väl här var det bara att göra sig iordning och iväg och hälsa på ida :) Vi begav oss senare till Lindha för att äta god middag och busa galet mycket med barnen.. :)

Japp det får räcka hörrni ;) Mycket intressant va? Undra hur många som läste.. haha!

Kommentarer
Postat av: Serena

Jag läste ALLT! :)

2011-03-24 @ 20:18:13
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0