2011-03-28

Sämst på att blogga?
Svar ja.

I helgen var det jobb, var mycket folk på både fredagen och lördagen så det var kanon!

Efter lördagens arbetspass så drog jag och Ida på oss våra party kläder och humör och körde stenhårt.. Till klockan 6 på söndagmorgon ungefär.. Galen kväll/natt/morgon! :D

Söndag eftermiddag var inte så uppskattad dock.. :p

Idag mår jag 100 gånger bättre än igår och har gått på stan med Ida och Sassa! Mycket fint fick följa med hem och vi hade en riktigt mysig dag på stan! KANON!

Imorgon tänker jag dra iväg till den underbara lilla by!
Strömsund såklart :D Får se hur många dagar man fastnar där.. :p

Nej nu ska jag fortsätta med min städning här hemma.. Trååååk.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0