2011-03-16

Ja min mamma är rolig hon..
Dom ska byta vattenkran i köket och dom skulle därför stänga av vattnet, men mamma va ju positiv och sa att jag skulle hinna duscha innan snubben skulle komma och fixa allt.

Joodå, jag hann in i duschen och hann näästan bli blöt innan vattnet försvann..
KUL! :)

Så sitter i handduk nu och väntar på att dom ska fixa klart kranen så att vattnet kan startas sen.. yei.

Annars då, joo vi har sprungit runt en sväng på kista galleria. Blev ett par nya byxor :) Hittade även en nyöppnad affär, asball! :) Men dyr.. Men en vacker dag så.. ;)

Efter att jag har fått duscha så ska jag ta och sno bilen och åka till systerystern min :) Så blir att hänga i lilla staden Nora några dagar :)

Pusshaajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0