I like it!

Ja har man semester så har man.. Fullrulle dygnet runt! ohja! Påtal om det så har jag glömt boka tvättid tills imorrn, men tvätta har jag tänkt göra ändå så att. MÅSTE tvätta.

Vi börjar med gårdagen som såg ut ungefär såhär!


Ida fick stråla lite innan hon själv hade hunnit bytit om ;) Sassa är ju bara föör snygg!

Vi fiskade lite såklart! Fick ett litet ryck ;) Men napp fick vi också! :D En fin liten abborre!!

Fin Kväll/natt.

Idag var det upp med tuppen! typ. Fixade lite sen åkte trion och badade! Nice. Nej jag badade inte men solade i alla fall ;)

Sen hann jag och Ida träffa Erika och Linnea på stan, mycket trevligt :) Sen gick vi ner till badhusparken och träffade även på Beccis och Maj!

Vilken mysdag!
Slutade med att vi åkte lite bil och pratade skit med grabbarna! Hehe. Flum.


FinIda!

Nej god natt.
Imorgon ska jag betala räkningar och tvätta/städa. KUL! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0