Att en doft..

...kan få en att minnas så många minnen!

Men tjena tjena, ja jag har hittat till bloggen igen. Idag är det onsdag och det är rätt sjukt för att sen i söndags har jag gjort ingenting! Förstår inte hur jag får dagarna att gå.

Helgen då? Jodå den var kanon! Visserligen var man i ström så man kan ju inte förvänta sig att allting ska vara på topp, lite skitgrejer men det bra övervägde allt dåligt! :D


Vi tältade hos linnea! Dock var jag och Ida ensamma första natten då resten var tvungen att jobba på fredagen :p

Vi hade faktiskt TUR med vädret! Kom någon skur mitt på dagen på fredagen tror ja det var, annars kanonfint på kvällarna! :)

Skål.

fick ett par snygga brillor av ida ;)

glatt gäng! :D

Jossan är ju så jävla skön!!! Ni som var med fattar vad jag menar.. HAHAH! ;)

Tack alla för en dunder dunder!! :)

Söndagen när man kom hem var man helt död bokstavligen. Somna tidigt och sov nästan hela måndagen också, tisdagen var lugn den med. Låg i soffan och halvsov och kikade film!

Idag har jag återhämtat mig, YES! ;)
Så idag har jag packat upp och städat hemmet!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0